Η προπαγάνδα των ΜΜΕ στην Ελλάδα είναι εδώ, αλλάζοντας χέρια και τρόπο χρήσης συνεχώς. Πρωταγωνιστικό ρόλο τον τελευταίο καιρό στον τομέα αυτό διεκδικεί επάξια ο τηλεοπτικός σταθμός του ΣΚΑΙ και γενικότερα το σύνολο του ομίλου. Η νέα τακτική είναι: παίρνουμε το επίκαιρο θέμα το βάζουμε στο τραπέζι της συζήτησης, συνήθως χωρίς πολιτικούς καλεσμένους, του τοποθετούμε λεζάντα παραπλανητική για τον τηλεθεατή, το πλάθουμε, το διαμορφώνουμε κατά το δοκούν διαστρεβλώνοντας την αλήθεια και τα γεγονότα. Άλλωστε είναι γνωστό ότι η προπαγάνδα των ΜΜΕ είναι η σύγχρονη τέχνη της παραπληροφόρησης παγκοσμίως, με εκατοντάδες διαφορετικά παρακλάδια και εκφάνσεις στο τελικό "προϊόν".
Το ΣΚΑΙ έχει δημιουργήσει μια δημοσιογραφική ομάδα "σχολιασμού" με εξαιρετικό ταλέντο στην αμφισβήτηση μέσω των ειρωνικών ανυπόστατων σχολίων.Η συγκεκριμένη δημοσιογραφική ομάδα επιδεικνύει τρομερή προσαρμοστικότητα στα δύσκολα....με παμπόνηρες ακαριαίες αντιδράσεις δια του "αλαλούμ" (οχλαγωγία) στα πάρα πολύ δύσκολα....
Ο κ. Μπογδάνος, ο μεγάλος νεοφιλελεύθερος υπέρμαχος του παλαιο-κομματισμού, συνεπώς και της διαφθοράς! Πήρε τις δηλώσεις του υπουργού οικονομικών από την επίσκεψή του στην Ιταλία, και τις μετέτρεψε σε εξηγήσεις του υπουργού οικονομικών. Κάτι κακό έκανε και δίνει τώρα εξηγήσεις, σου λέει ο Παππούς ο οποίος πίνει αμέριμνος το καφεδάκι του! Ήταν μια λεπτομέρεια που δείχνει πως υποσυνείδητα, μια και μόνο λέξη στη σωστή θέση μπορεί να καθορίσει την σκέψη μας και το βασικό πλαίσιο που θα κινηθεί...!
Κάθε ημέρα κάθε ώρα που περνάει, η ένταση της προπαγάνδας κλιμακώνεται. Γιατί...; Οι φιλάνθρωποι οικολόγοι του ομίλου ΣΚΑΙ δεν μπορούν να αντιληφθούν με απλά ανθρώπινα κριτήρια ότι κάτι άλλαξε στην χώρα μας και συνεχώς θα αλλάζει, προς όφελος του πολίτη...; Δεν θέλω να πιστέψω ότι η δραματική αλλαγή στάσης του ΣΚΑΙ σχετίζεται με τον τελευταίο ισολογισμό του ομίλου......ο οποίος χοντρικά δείχνει έσοδα 31.000.000 ευρώ και 115.000.000 ευρώ έξοδα. Άρα μιλάμε για τεράστιο παθητικό.......
ΠΗΓΗ: http://proxeirografos.blogspot.gr